Bağcılar Belediyesi’nin spor hizmetlerinden yararlanarak 20 kilo verdi

Bağcılar Belediyesi Şehit Savcı Mehmet Selim Kiraz Kültür Merkezi'ndeki Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü’nde eğitmenlerin gözetiminde spor ...
Facebook
Twitter
LinkedIn

Bağcılar Belediyesi Şehit Savcı Mehmet Selim Kiraz Kültür Merkezi’ndeki Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü’nde eğitmenlerin gözetiminde spor yapan Nezahat Akmercan(50), 20 kilo vererek sağlığına kavuştu.

Akmercan, arkadaşının tavsiyesiyle Bağcılar Belediyesi Şehit Savcı Mehmet Selim Kiraz Kültür Merkezi’ndeki Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü’nün spor salonuna gitti. Akmercan’ı dinleyen spor eğitmeni Ayşe Aydın, ona özel 3 setten oluşan bir program hazırladı. Yaklaşık bir yıllık eğitimin ardından 20 kilo vererek 95 kiloya düşen Akmercan, sağlık sorunlarından kurtuldu.

Fazla kilonun neden olduğu bel kayması ve bel fıtığı rahatsızlıklarından uyguladığı program ile kurtulan Akmercan, “Sağlıklı günlerime döndüm. Adeta kendimi yeniledim. Artık gün boyu ayaktayım, dolaşıyorum, işlerimi yapıyorum ama yorulmuyorum.” ifadelerini kullandı.

İnsanları spor yapmaya davet eden Akmercan, bu hizmeti sunan Bağcılar Belediye Başkanı Abdullah Özdemir’e de teşekkür etti.

Hibya Haber Ajansı

Şampiyon Aliağa Helvacı Spor

Milli karatecilerden Başkan Topaloğlu’na ziyaret

Erkek Basketbol Takımı Avrupa Şampiyonluğu’nu hedefliyor! Üsküdar Üniversitesi Erkek Basketbol takımı Süper Lig Şampiyonu oldu!

EÜ’de düzenlenen “3. Yaş Üniversiteleri 1. Spor Şenliği” sona erdi

İzmir’de ilk defa yapılan Aliağa’nın ev sahipliğinde düzenlenen Kuzey Ege Spor Oyunları’na Bergama damga vurdu

Manavgat’ta Deniz Küreği Türkiye Kupası Heyecanı Başlıyor

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

Haberi Paylaşın

Facebook
Twitter
LinkedIn